Πολιτική Επιστροφών και ανταλλαγές

1Συσκευάστε όλα τα αντικείμενα στην αρχική συσκευασία. Τα είδη που αγοράστηκαν ως σετ πρέπει να επιστραφούν σε σετ.
2Συμπληρώστε τη φόρμα αιτήματος επιστροφής. Η φόρμα αυτή βρίσκεται στην σελίδα της συγκεκριμένης παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε.
3Επισυνάψτε ένα αντίγραφο του τιμολογίου / απόδειξη λιανικής.
4Στείλτε ή παραδώστε το πακέτο στην παρακάτω Διεύθυνση:
Γιουμπότο ΕΠΕ, Κατσαντώνη και Ολυμπίας 2, Μεταμόρφωση, Τ.Κ. 14452, Τηλ +30211 11 44 111
5Αφού στείλετε το πακέτο, ενημερώστε μας για την αποστολή σας στέλνοντας email στο  eshop-returns@yuboto-telephony.gr

Καταλληλόλητα αντικειμένων για επιστροφή ή αντικατάσταση

Για την επιστροφή των προϊόντων, οι πελάτες πρέπει να υποβάλουν το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσουν τη φόρμα αιτήματος επιστροφής. 

α) Επιστροφή παραγγελίας

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν αγορασμένα προϊόντα χωρίς να προσδιορίσουν τον λόγο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής αυτών των προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση τα είδη μπορούν να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία η οποία δεν θα πρέπει να έχει ανοιχθεί και τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί.

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να πάρουν αντικείμενα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία, η οποία δεν θα πρέπει να έχει ανοιχθεί 

β) Ελαττωματικά προϊόντα

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ειδοποιούν την Εταιρία  για τυχόν ελαττώματα των συσκευών που παρέλαβαν αποστέλλοντας email στο eshop-returns@yuboto-telephony.gr ή τηλεφωνικά στο 2111144111. Στη συνέχεια θα ενημερώνονται από την Εταίρα για τη διαδικασία επιστροφής ή αποστολής στο αντίστοιχο service. Σε κάθε περίπτωση τα μεταφορικά κόστη βαρύνουν τον πελάτη.


Οδηγίες δημιουργίας αιτήματος επιστροφής προϊόντος

Σε περίπτωση που θέλετε να δημιουργήσετε ένα νέο αίτημα επιστροφής προϊόντος ή και ολόκληρης παραγγελιάς, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας και επιλέξτε το μενού Παραγγελίες
  2. Επιλέξτε την παραγγελία η οποία περιέχει το προϊόν προς αλλαγή
  3. Πάνω δεξιά θα δείτε το σχετικό σύνδεσμο "Αίτημα Επιστροφής"



  4. Πατώντας την επιλογή θα δείτε την παραγγελία σας και δεξιά μπορείτε να δηλώσετε το λόγο που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν επιλέγοντας ένα απο τους παρακάτω λόγους:

    • Kατεστραμμένo κατά την άφιξη
    • Παραγγελία λάθους προϊόντος
    • Λαθεμένη περιγραφή αντικειμένου
    • Δεν τίθεται σε λειτουργία
    • Ελάττωμα κατασκευαστή
    • Παραλαβή λάθος προϊόντος
    • Εκτός εγγύησης
    • Καταστροφή κατά την αποστολή
    • Άλλο


    Στην αίτηση σας μπορείτε επίσης να δηλώσετε αν θέλετε αντικατάσταση του προϊόντος η επιστροφή χρημάτων όπως φαίνεται παρακάτω



  5. Τέλος πατήστε Υποβολή αιτήματος για να ολοκληρώσετε την διαδικασία